вівторок, 16 грудня 2014 р.

Вчитель року

1.  
Прізвище, ім’я та по по батькові: Дичка Наталія Іванівна
2.  
Фото конкурсанта:

3.                   
Місце роботи: Мукачівська загальноосвітня школа I-III ступенів №2
ім. Т. Г. Шевченка Мукачівської міської ради
4.      
Посада: філолог, викладач української мови та літератури
5.      
Педагогічний стаж роботи: 23 роки
6.      
Кваліфікаційна категорія: перша категорія
7.      
Звання -
8.
Педагогічне кредо: «Учитель - скрипаль дитячих сердець: як поведе смичком, таку мелодію й почує»
9.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте: робота в парах, в малих групах; «Інтелектуальна розминка», «Лінгвістичне лото»,  «Лінгвістичний двобій», «Незакінчене речення», «Спіймай помилку», «Асоціативний кущ», «Займи позицію», «Намистинками знань».
10.
Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки). У 2003 році  закінчила Ужгородський національний університет, отримавши диплом за спеціальністю Українська мова та література. Працюю над проблемою “Удосконалення уроку української мови та літератури завдяки впровадженню особистісно зорієнтованої системи навчання і виховання”.
У процесі педагогічної діяльності дотримуюсь ідей гуманізації навчально-виховного процесу, створення найоптимальніших умов розвитку особистості. Особливу увагу наділяю особистісно зорієнтованому навчанню, формуванню національної свідомості та самосвідомості учнів, розвитку патріотичних почуттів своїх вихованців.
На уроках створюю ситуацію, яка сприяє самостійному навчанню, сприйняттю матеріалу та природному самовираженню, намагаюся стати однодумцем, другом дитини, вбачати в ній особистість, яка вступає у світ пізнання, творчості, взаємовідносин.
У творчій лабораторії чітко визначаються такі напрями діяльності: дослідницький, конструкторський, організаторський. Система педагогічної праці побудована за принципами доступності навчання, радості пізнання, доброзичливості, самоосвіти, які є духовною силою, що об’єднує дітей, пробуджує інтерес.
Моя діяльність базується на методах розвивального та інтерактивного навчання: проблемно-пошуковому та лабораторно-дослідницькому, групової творчої справи, моделювання мовленнєвих та літературних ситуацій. З метою оптимізації навчально-виховного процесу, соціального розвитку учня  використовую когнітивно-креативні методи, які забезпечують особистісне становлення дитини, для якої знання мови і літератури стають вагомими.
      Створення умов для ситуації успіху забезпечує учневі право на самобутність, індивідуальність розвитку, сприяє зосередженню уваги дитини на особистісних досягненнях, розвиває її уявлення про себе як про особистість.
11.
Посилання на блог dichka71.blogspot.com

Немає коментарів:

Дописати коментар