вівторок, 16 грудня 2014 р.

АНКЕТА

                                                        Анкета
учасника першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015»

1. Прізвище, ім’я та по батькові: Дичка Наталія Іванівна
2. Дата і місце народження: 01.06.1971 Мукачівський р-н, с.Іванівці,
вул. Лесі Українки, буд.18
3. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-Mail: 89622, Закарпатська область, Мукачівський р-н, с.Іванівці,
вул..Лесі Українки, буд.18, моб.тел:.0666800970
4. Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації): ВО №499002, Мукачівським РВ УМВС України в Закарпатській області 24 липня 1998 рік , с.Іванівці, вул. Лесі Українки, буд.18
5. Ідентифікаційний код: 2608417086
6. Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом: Мукачівське педагогічне училище, 1991 рік, за спеціальністю «Виховання у дошкільних закладах»; Ужгородський національний університет, 2003 рік, за спеціальністю «Українська мова та література»
7. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-Mail): Мукачівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  №2 ім. Т.Г. Шевченка Мукачівської міської ради Закарпатської області, вул. Академіка Павлова, 14, тел. 2-24-79
8. Стаж роботи: загальний: 23 роки
9. У тому числі педагогічний: 23 роки
10. Кваліфікаційна категорія: перша категорія
11. Звання: —
12. Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження): Грамота  управління освіти Мукачівського міськвиконкому ,2006 рік; Грамота  управління освіти Мукачівського міськвиконкому, 2011рік.
13. Класи, в яких викладаєте: 5, 7.
14. Педагогічне кредо: «Учитель - скрипаль дитячих сердець: як поведе смичком, таку мелодію й почує».
15. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: робота в парах, в малих групах;  «Інтелектуальна розминка», «Лінгвістичне лото», «Лінгвістичний двобій», «Незакінчене речення», «Спіймай помилку», «Асоціативний кущ», «Сенкан», «Займи позицію», «Намистинками знань».



16. Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки). У 2003 році  закінчила Ужгородський національний університет, отримавши диплом за спеціальністю “Українська мова та література.” Працюю над проблемою “Удосконалення уроку української мови та літератури завдяки впровадженню особистісно зорієнтованої системи навчання і виховання”.
У процесі педагогічної діяльності дотримуюсь ідей гуманізації навчально-виховного процесу, створення найоптимальніших умов розвитку особистості. Особливу увагу наділяю особистісно зорієнтованому навчанню, формуванню національної свідомості та самосвідомості учнів, розвитку патріотичних почуттів своїх вихованців.
На уроках створюю ситуацію, яка сприяє самостійному навчанню, сприйняттю матеріалу та природному самовираженню, намагаюся стати однодумцем, другом дитини, вбачати в ній особистість, яка вступає у світ пізнання, творчості, взаємовідносин.
У творчій лабораторії чітко визначаються такі напрями діяльності: дослідницький, конструкторський, організаторський. Система педагогічної праці побудована за принципами доступності навчання, радості пізнання, доброзичливості, самоосвіти, які є духовною силою, що об’єднує дітей, пробуджує інтерес.
Моя діяльність базується на методах розвивального та інтерактивного навчання: проблемно-пошуковому та лабораторно-дослідницькому, групової творчої справи, моделювання мовленнєвих та літературних ситуацій. З метою оптимізації навчально-виховного процесу, соціального розвитку учня  використовую когнітивно-креативні методи, які забезпечують особистісне становлення дитини, для якої знання мови і літератури стають вагомими.
      Створення умов для ситуації успіху забезпечує учневі право на самобутність, індивідуальність розвитку, сприяє зосередженню уваги дитини на особистісних досягненнях, розвиває її уявлення про себе як про особистість.
17. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів в періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням: так.
18.Підпис учасника       _______________________
     Дата _______________


Немає коментарів:

Дописати коментар